Hitta diskussioner med liknande innehåll

SAS - Felmeddelande (AKUT!)

#1 2011-05-06, 21:27
sck
Får samma felmeddelande HELA TIDEN:

• Ett fel uppstod när din betalning skulle bearbetas. Ange betalningsinformationen på nytt och försök igen. (4686 - -139418)

Någon?

EDIT: Never mind, jag kom på vad felet var.
#2 2011-05-06, 21:40
svampdamp
I framtiden kan du och andra ringa SAS eller de som tillhandahåller betalningen om det verkligen är så akut.
#3 2011-05-06, 21:43
sck
Ursprungligen postat av svampdamp
I framtiden kan du och andra ringa SAS eller de som tillhandahåller betalningen om det verkligen är så akut.


Om SAS hade bättre öppettider eller hjälp på hemsidan kanske jag inte behövde skriva här.
#4 2011-05-06, 21:45
svampdamp
Ursprungligen postat av sck
Om SAS hade bättre öppettider eller hjälp på hemsidan kanske jag inte behövde skriva här.


Deras chatt är öppen till 22:00
#5 2011-05-06, 21:49
sck
Ursprungligen postat av svampdamp
Deras chatt är öppen till 22:00


Jag väntade från 20:45 till 21.30 och inget hände. När det är få platser kvar har man inte tid.
#6 2011-05-07, 13:39
Domyoji
Ursprungligen postat av sck
Jag väntade från 20:45 till 21.30 och inget hände. När det är få platser kvar har man inte tid.


SAS är dumma i huvudet. Har haft flera problem med de i år. (eller så är det vi som är dumma i huvudet, jag vet inte)

En gång när jag skulle köpa en biljett från Barcelona till Stockholm för 750:-(!!!), försökte boka i 2 timmar utan att lyckas, sen höjde de priset till 1500, jag bara, är du dum i huvudet?

Sen då bokade jag Norweigan istället