Nervös Och Orolig över Vings Felskickning!

#1 2011-06-03, 21:48
Zokal
Tjenare!

Jag & mina 2 bästa vänner och allas respektive (6) har bokat resa till turkiet imorgon (lördag)


Jag betalade allt på mitt konto (hela resan) 12500:- Och sedan har alla andra överfört pengar till mig och allt är ordnat.

Skulle skriva ut min biljett idag, skrev ut den och ser att 2 av dem som jag ska åka med
"Markus" och "kristian" har fått sina namn stavade "Marcus" & "Christian"

Försökte ändra det på sidan men får tekniskt fel hela tiden.

OCH, Kristian och hans tjej , på HEMSIDAN så står allas personnummer med förutom deras.
+ Att hans namn är felstavat



Planet lyfter imorgon kl halv 5 (16.30) Och Vings telefoner öppnar kl 09:00 imorgon.


Tror ni att dem kan fixa det ifall jag ringer in och förklarar läget och skickar en ny biljett på min mail?

Jag har ordernummret, och mitt namn står på resan.


Jag är så nervös att allt är förstört så det känns som om jag ska spy.
Vi har ingen reseförsäkring
Vad tror ni?
#2 2011-06-03, 23:36
alex1987
Skrev du rätt och deras system har ordnat stavningarna sådär av sig själv ska du ju inte behöva lida utav det utan det ska jag supporten hjälpa dig med, och säger dom något annat hade jag skällt ut dom efter noter.
#3 2011-06-03, 23:40
AdiosAmigos111
Det är viktigt att namn å personnummer stämmer exakt med passet. När jag flög till London i Mars fick jag se att min biljett inte hade samma riktigt rättstavat efternamn men gick till SAS (som jag flög med) reception på flygplatsen och de åtgärdade på 5 min. Så om det är nått som krånglar gå och prata med dom så ska det inte vara några problem
#4 2011-06-26, 22:48
ensockerbagare
Ursäkta bumpen, jag är lite nyfiken på huruvida det gick ändå eller inte. Är nämligen i en likadan situation själv så man är lite nyfiken.