Bokade ett rum på Dalagärdets hotell via Bookings.com och kommer fram runt 23-tiden. Ringer deras nummer för att kolla öppettider och det visar sig att hotellet stänger kl 21
Det är dessutom fel på deras telesvarare så jag hör knappt informationen....
Nu har de dragit pengar för "rummet" och påstår att det är mitt fel som inte visste att det fanns jourpersonal. Personalen är semi-kaxiga och säger att i slutet av telesvararens meddelande(Som krånglade denna kväll) får man numret till jourpersonalen.
På deras hemsida stod det att man ska påminna personalen om sen ankomst tidigast
ett dygn innan man anländer. Problemet är att jag bokade rummet 2230 samma kväll... Hur är det möjligt att kunna boka rum på ett obemannat hotell kl 2230 när hotellet stänger 2100?
Håll er borta ifrån Dalagärdet i Göteborg! Läste lite recensioner och där klagar folk på personal, frukost och rums-priser som är högt över rummets värde.
Var kan jag vända mig, förutom Konsumentverket?