Efter många försök att överhuvudtaget få kontakt med Iberia fick jag följande svar:
I am writing in relation to flight IB 5624 of 21, june 2013 and would like to take this opportunity to thank you for contacting us.
Iberia has commercial agreements with other airlines with the aim of offering all our passengers a complete network of destinations and aid them in their travels. A similar level of service is offered on these flights, without the identity of each of the airlines being replaced, although, there may be some differences in policies and procedures in certain aspects.
We market this flight as a code share with Vueling, and it is this airline that flies the route, so I have passed your letter on to them to analyse and reply directly to you.
However, if you wish to contact them, you can do so via their website,
vueling.es.
For our part, we have taken note of your comments, which we will pass on to our department responsible for monitoring this code share agreement in order to contribute to improving the quality of this service.
Thank you again for contacting us. Your assistance allows us to improve our service. We hope we continue to enjoy your trust.
Sincerely,
Gonzalo Leyva
Customer Care Assistant Manager
---------------------------------------------------------
Detta är inte rimligt då flighten heter IB och därför är det Iberia - vilket också Travellink säger till oss (de tar inget ansvar heller för bokningen).
Vad sjutton gör jag nu? Jag ska dock svara dem och hävda mina rättigheter och sen shamar jag dem på facebook - det hjälpte iallafall när jag inte fick tag på en e-post adress till dem
Jag har ett ärende hos ARN också men saken är den att jag behöver få vår ersättning snabbt som attans för att kunna betala tillbaka den nya biljetten vi var tvungna att köpa på kredit.
Tacksam för hjälp!