Hej,
Sitter och ska boka en resa till Nya Zeeland genom troligtvis resecentrum gruppen. Men jag har en fundering. Googlar man runt lite så är det många som skriver att de har fått problem och att de inte får någon hjälp från resebyrån. Men om man bokar online, kan man verkligen förvänta sig att få hjälp genom dom? Alltså vad är det dom ska hjälpa en med?
Jag trodde det va så att bara för att man bokar genom en byrå så är det ju fortfarande flygbolaget som ska ta dig till slutdestination, och har du en biljett på hela resan så ska dom också ta dig dit. Har jag missuppfattat något?
Vissa skriver negativa kommenterar som "när vi väl betalat är du borta för en resebyrå". Men är inte det lite vitsen med att boka online?
Jag hade alltid bokat genom flygbolaget direkt om det fanns möjlighet. Men nu finns denna resa inte någonstans som är så bra i pris och så snabb resa. Är faktiskt rätt otroligt... Så vill bara ha rätt inställning när jag bokar. Jag förväntar mig inte ett nummer som jag kan ringa 24/7 om minsta lilla som kan komma att hända. Ska jag tänka om?