Bokade ett flyg mellan Surabaya och Jakarta via Momondo och valde att boka med Bravo fly
fick i dag ett mail att dom ombokat mig på ett annat flyg som inte passar speciellt bra ,typ blir tvungen att gå upp mitt i natten för att hinna med flighten
Ursprunglig avgång kl 1255 ,ny avgång 0530,vilket blir att gå upp mitt i natten för att iallafall vara på flygplatsen nån timma eller 2 innan avgång
Detta var som stod som villkor
"Om förändringarna inte skulle passa kan du välja ett alternativt flyg, eller begära en återbetalning (i pengar eller rabatt). I båda fallen kommer vi att vidarebefordra din begäran till flygbolaget och de tilldelas efter tillgänglighet och efter flygbolagets regler och villkor"
Nån som vet vad jag kan förvänta mig,just deras sista mening "tilldelas efter tillgänglighet och efter flygbolagets regler och villkor" gör mig lite orolig,även om det inte är jättepengar
men får en känsla av att jag kommer få ett tillgodokvitto på sin höjd
Nån som varit med om detta och vad blev lösningen?