Du sa att du ville ha kompensation men bussföraren sket i dig. Det är egentligen inte bussföraren som ska kompensera dig. Har du försökt kontakta företaget i efterhand? Till exempelvis via det angivna telefonnumret på parkeringsbiljetten, när de nu kan tänkas ha sina telefontider. Annars finns det en mailadress på hemsidan.
"Vår personal står ”stand by” dygnet runt för att köra er direkt till terminalen, vilket tar ca 2,5 minuter. Vi håller koll på era ankommande flighter så att vi kan hämta er exakt i tid, oavsett om planet är tidigt eller sent. Transporten mellan flygplatsen och parkeringen ingår i biljettpriset."
När du anländer till oss parkerar du bilen och blir sedan direkt körd de 1800 metrarna till terminalen med våra moderna transportbilar. Det enda vi behöver veta är vilken dag och med vilken flight ni kommer tillbaka så att vi kan hämta upp er. Transporten ingår i parkeringsavgiften och ni betalar för parkeringen vid återkomst.
Det där står på hemsidan. Om det stämmer så borde de ha hållit koll på ditt flyg också, och kunnat hämta er även om ert flyg var försenat. Speciellt om ni faktiskt hade meddelat när ni skulle komma tillbaka till Skavsta.