Update:
Först håller jag med ,Agoda är för det mesta riktigt odugliga,sällan jag använder dom,men ibland nödgas man när favvo hotellen tas bort från min normala site jag bokar med, Hotels.com (bra kundsupport och var 10 natt gratis,är guldmedlem) har dock haft vissa problem ,men det har oftast varit hotellets fel och då har Hotels gått in och kompenserat mig med en voucher på upp till $100
Agoda slänger ibland in $3-$5 som bonus på mitt konto och kallar mig VIP
,men det är långt ifrån dom 10% jag får via Hotels, 80 nätter i Asien så e det gott att få 8 "gratis"
Men iallafall kontaktade jag Agoda i veckan och dom förstod inte frågan från början,men när dom insåg problemet så tyckte dom bara jag skulle avboka allt och boka om,men dom påpekade att troligen skulle rummet inte finnas då jag ville boka igen
Får se hur jag gör ,har till den 20 Dec på mig att avboka gratis (kommer bo där 4 dagar i Nov, via Hotels.com) kanske finns hotellet på Hotels.com tills dess igen (kanske dom håller på och omförhandlar)