Jag har sedan i måndags förra veckan fört en egen kampanj mot SJ och deras nonchalanta beteende mot oss kunder.
Jag pendlar dagligen mellan Norrköping och Stockholm och mitt tåg kommer aldrig i tid. Nu har jag tröttnat på att sjŽs kundtjänst struntar i mig så jag har börjat maila hela SJŽs ledning varje gång jag är försenad! Jag har fått ett svar från Presschefen Ulf Wallin men efter det så har det varit tyst.
Nu behöver jag er hjälp i min kamp, jag hoppas på att någon av er kanske jobbar på SJ eller möjligen har mer kunskaper än jag har lyckats skramla fram.
Jag vill ha följande information:
* intern epostadress för utskick till samtliga anställda
* Fler kontaktuppgifter och information om SJŽs ledning och styrelse, har det något att dölja?
* Fler tips om hur jag ska få dem att lyssna?
skicka ett pm med dessa uppgifter ifall ni lyckas få tag på dem!
Jag postar allt jag skriver till SJ på
http://tjoffe.com