2011-03-19, 19:59
Olympius
Ursprungligen postat av Twofish
Beror på vilket konto du sitter på.

På AZ fungerar det såhär:

Sitter du för länge i ett samtal och det är nya kunder på väg in så kommer de skrika på dig (lite beroende på vilken person som håller avayan).

Det enda en telefonagent behöver göra är grundläggande felsökning samt att fylla i en template i ärendehateringssystemet. Om du efter fem minuter inte vet att du kan lösa problemet så är det bara att skicka iväg ärendet.

Efter varje samtal har du 2 minuter "After Call Work", vilket egentligen är till för att göra klart det sista i ärendet. Men om du klickar en gång på ACW knappen så förlängs det tills du själv trycker in dig i "Avail" igen.

Hur mycket det ringer varierar från dag till dag. Enda gångerna vi kan förutse hur mkt det ringer är efter patch-helger, då ringer det hela tiden.



ACW-hopp är bra när man kollar på film

Jobbar Mathias kvar?