Nu säger Wizzair så här:
Från: [email]info@wizzairsc.com[/email]
Шановний Пасажир,
На жаль, ми повинні повідомити, що рейс у Вашому маршруті, код бронювання "XXXXXX", було відмінено.
Авіакомпанія "Візз Ейр" зв'яжиться з Вами для того, щоб запропонувати Вам можливі варіанти вирішення ситуації.* У випадку якщо ви бажаєте звÂязатися із оператором телефонного інформаційного центру якнайшвидше, будь ласка, задзвоніть за одним із номерів допоміжної служби Wizz Air із питань зміни рейсіів (плата за місцевими тарифами

. Натисніть наступне посилання і там знайдете ці номери:
http://wizzair.com/useful_information/schedule_change/?language=UA
Ми щиро вибачаємось за будь-які незручності спричинені відміною.
Служба по роботі з клієнтами авіакомпанії Візз Ейр
*Якщо Ваш рейс здійснювався компанією "Wizz Air Hungary" (номер Вашого рейсу починався на ÂW6Â), за додатковою інформацією звертайтеся до наших Загальних умов перевезення:
http://wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage/
Якщо Ваш рейс здійснювався компанією "Wizz Air Ukraine" (номер Вашого рейсу починався на ÂWUÂ), Ваш випадок буде розглядатися відповідно до Загальних умов перевезення пасажирів і багажу Товариства з обмеженою відповідальністю "Авіалінії Візз Ейр Україна":
http://wizzair.com/useful_information/general_conditions_of_carriage_WAU/
Ringer man 0770 930 530 får man beskedet att de slutar 7 oktober "due to commersial reasons". Man kan omboka innan det "free of charge" eller via hemsidan begära "full refound".