2012-04-12, 20:54
Beeenjamin
Hej

Jag är inte säker på hur detta funkar, men jag har bokat en lågpris biljett hos Norwegian, men efter 2 timmar, så avbokade jag det, och bokade om på nytt, eftersom jag skrev namnet fel. Nu står det i Internetbanken bägge två räkningar på -1300 kr.

Kommer jag får tillbaka dem första 1300 kr för bokning?


Villkor:
Kan avbeställas inom 4 timmar från avslutad beställning (Gäller inte paketresa). Detta görs genom att klicka på avbeställningsknappen under ”Mina resor” (förutsatt att resan bokats i en profil) eller genom att kontakta oss per telefon under våra öppettider. Om du har beställt biljetten utan profil kan du avbeställa genom att hämta den med denna länk. Du mottar då en kod per sms. Fyll i informationen under ”ange resedetaljer (oregistrerad kund)”.Om denna knapp inte fungerar så är resan debiterad och det finns inte längre någon möjlighet att avbeställa. Då gäller de vanliga reglerna för ändring och avbeställning av resa.