2012-08-29, 16:29
har nu rest med Ving blir nog det sista valet av resebolag som jag reser med igen. Vi blev väckta på natten av andra hotell gäster som bankade på dörren och talade om att det brann. Men pga att det inte fanns någon brandvarnare på vårt rum eller någon annanstans på våran våning hade det kunnat gå riktigt illa om vi inte blivit väckta av de andra gästerna. Det är helt oacceptabelt av ving att skicka resenärer till ett hotell utan fungerande brandlarm och rutiner för vings personal, som inte verkade vara speciellt utbildade för att ta hand om gästerna vid en sådan här katastrof.

Låt oss säga att det börjar brinna på Pavlinia hotel på Ayia Napa mitt i natten. Inget brandlarm går igång för att de, enligt vingvärden på plats, hela tiden tas ner av ungdomar som bor där och det därför inte är lönt att sätta upp nya. Gäster får sparka o slå in andra gästers dörrar för att utrymma. Är det då något ni tar ansvar för? Är det rimligt att de gäster som väckts på detta sätt och därefter är i chock ska bo kvar på samma hotell resten av resan? Vilket stöd erbjuder ni dem?

Tycker att ving sköter detta veldigt dåligt.

gå gärna in och gilla på facebook
http://www.facebook.com/vingresor/posts/10150995524001226?comment_id=228...