Förseningar, kostnader och flygplatsupplevelser är de största orsakerna till friktion. Mobilappar, digitalt ID och biometri, vid sidan av den mänskliga kontakten, anges som de främsta resurserna för att förbättra varje resa. Trots de uppmuntrande resandevolymerna på många marknader under 2024 fortsätter resenärerna att påverkas av en rad frustrationer under resan, enligt Amadeus senaste amerikanska resenärsundersökning, […]
The post Ny studie visar att teknik kan bidra till att lösa många resenärsfrustrationer appeared first on Travel Report. Läs hela artikeln »
Qatar Airways utökar sitt nätverk och återupptar flyg till Malta | 3 timmar sedan |
Vy Norge lanserar sommartåg mellan Oslo och Malmö | 11 timmar sedan |
Slovakia Travel öppnar ett Nordenkontor i Stockholm | 11 timmar sedan |
Nu startar Matka Resemässan i Helsingfors | 11 timmar sedan |
Grand Hôtel Stockholms vd Pia Djupmark invald i The Leading Hotels of the Worlds verkställande kommitté | 11 timmar sedan |
Ökad efterfrågan på hotellrum i december | 1 dag sedan |
Thérèse Liljeqvist blir ny VD för Artipelag | 1 dag sedan |
Biden häver statlig terrorstämpel av Kuba | 1 dag sedan |
Boeings leveranser föll 35 procent i fjol aktien tappar | 1 dag sedan |
Visit Dalarna tilldelas internationellt guld för klusterarbete enda i världen | 1 dag sedan |