Med sitt nya marknadskoncept ska hotellkoncernen inspirera gäster och medlemmar att uppleva mer, med målet att befästa Strawberrys position som ingångsporten till upplevelser i Norden. Det har gått ett och ett halvt år sedan Strawberry blev namnet på en av Nordens största och mest omtalade hotellkoncerner. Namnbytet markerade en förändring i bolagets strategi, där målet […]
The post Strawberry satsar stort på varumärkeskampanjer under 2025 appeared first on Travel Report. Läs hela artikeln »
Kinesiskt nyår årets viktigaste fest | 22 timmar sedan |
Mona Lisa ska flytta | 22 timmar sedan |
Google maps kommer ändra Mexikanska golfen till Amerikanska golfen | 22 timmar sedan |
UD avråder från resor till nordvästra Rwanda | 22 timmar sedan |
Arlanda bäst på punktlighet i Europa | 1 dag sedan |
Elon Musk ska ge SAS bättre wifi på planen | 1 dag sedan |
Strawberry satsar stort på varumärkeskampanjer under 2025 | 1 dag sedan |
Fjädrar och blodfläckar fågelkollision bakom dödlig flygkrasch | 1 dag sedan |
Ryanair skriver ner prognos | 1 dag sedan |
SAS ÖPPNAR LINJE TILL KALMAR | 2 dagar sedan |