Ursprungligen postat av Hapoel
Flög dreamlinern med Qatars säteskonfiguration i somras. Nu hade jag flaxen (=skickligheten) att fixa emergency exit på alla 4 delturer. Frågan; Är det skillnad på Qatars konfiguration å norskarnas? Får en känsla av att norskarna dragit in några extrarader i burken. Nån som vet?
Svar fick du ju i #23 men varför nödutgångarna...
Jag testade dom en gång (stolarna, inte utgångarna) och upptäckte att stolen inte gick att fälla ner.
Visst lite mer plats, men jag är inte så förbaskat lång så jag såg inte nån fördel med det. Tja, airbagen på mig verkar ha löst ut så jag är väl snart lika lång åt alla håll.
Vet inte om det är samma nuförtiden, då jag bara gjorde den sätesbokningen en gång (vid nödutgången). Men jag satt ju nu nästan längst fram i apklassen. Finns fördelar med att boka i april och flyga i september - då får jag i alla fall välja plats.
2D eller 4D är vad jag har bokat hela vägen (tja förutom på busshelvetet till siam reap)
Lagom långt fram, men inte nån fönsterplats heller. Varför man nu vill ha en sån kan jag inte fatta.
Men om nu TS är flygrädd... ta en cykeltur..
http://www.utsidan.se/cldoc/pa-cykel-till-thailand.htm
Ingenting är omöjligt, men vissa saker tar lite längre tid.