Ursprungligen postat av JapanKina
Ryanair skulle jag hävda tillhör ett av de mest nitiska bolagen när det gäller namn. De tar åtminstone hutlöst betalt för att ändra något i en bokning. I och med att du endast saknar en apostrof så skulle jag inte oroa mig. Rena stavfel är enligt min erfarenhet en tuffare nöt att knäcka.
Du kommer inte få ett bättre svar än om du kontakt Ryanair, men de kommer så klart erbjuda sig att ändra det mot betalning.
I slutändan handlar det om vem som tar i boardingkortet och kontrollerar det mot passet. Deras fokus som lågprisbolag gör att det slarvas rätt friskt skulle jag gissa.
Okej, tack så mycket för svaret, känner mig lite lugnare nu

jag är säker på att jag inte gjorde något fel eller missade apostrofen, det måste ha ändrats någonstans i deras system, men blev orolig efter att ha hört skräckhistorier om folk som haft något litet fel i sina pass eller biljetter... Hoppas att det inte gör något då, eller att de är tillräckligt slarviga i kontrollen