Det där med O'Leary är barnsligt, om du frågar mig. Det är inte så att du tvingas se honom irl eller på bilder på flygplatserna eller på flygplanen, och du tvingas inte lyssna på hans röst på samma ställen heller.
På vilket sätt anser du att flygsäkerheten är ett problem? Arbetsmiljön (tex trötta piloter som får jobba övertid, vilket påverkar flygsäkerheten)? Eller att bolaget använder sig av fallfärdiga gamla plan, plan som är trasiga eller som är farliga att flyga på annat sätt? Eller att det sker många olyckor? Du får gärna förtydliga dina påståenden så att man vet vad du menar, eller komma med källor om att Ryanair knappast ligger i topp när det gäller flygsäkerhet.
Du är väl medveten om att sälja billiga biljetter, göra fördelaktiga upphandlingar och konkurrera ut mindre effektiva bolag inte kan klassas som säkerhetsproblem va? Det finns nämligen folk som tror att Ryanair har sämre flygsäkerhet bara för att de har såpass billiga biljetter att de inte har råd att satsa på säkerhet. Jag vet inte hur många gånger jag har fått höra att flygbolag som tar ut högre priser är också bättre på flygsäkerhet så att det är bättre för passagerarna att resa med dem.
Jag ser att du själv har raddat upp de flesta brister gällande Ryainair, det är då ondödigt jag gör det.
Så här är det det finns två (2) flygbolag som jag inte ens skulle åka med under pistolhot det är just nämda Ryanair och det andra Air Gahna, och med detta avslutar jag mina inlägg i denna tråd.
Var och en väljer vilket flygbolag han/hon vill flyga med, var och en har också rätt att avstå från att flyga med ett bolag som passageraren anser vara tvivelaktigt.
Så var det med den saken.