2015-01-22, 17:24
Ursprungligen postat av winnertip
Gullas? Det handlar väl förfan inte om det. Väljer man att avvisa en kund oavsett orsak, då ska kunden få tillbaka de pengar han betalat för varan eller tjänsten, om man nu anser sig vara ett seriöst företag.

Du vill läsa kabinpersonalens version, visst, tror du att jag ljuger eller. Jobbar du för klm?
Är du någon sorts spin-doktor?
Läs jävligt noga nu, så att du fattar. Jag har köpt en flygresa med klm. Klm förvägrade mig att utnyttja den tjänsten. Oavsett orsak ska jag ha mina pengar tillbaka. Nu kommer aldrig det att hända, då den haschrökande personalen på klm skiter i mig. Bara holländarna får sina jävla joints, så är de nöjda. Holland borde sparkas ut ur EU då det är ett jävla knarkarnäste som bara ställer till med problem.

Om jag hade varit en neger, vad hade svaret blivit då, din jävla PK-nisse.

Du har köpt en tjänst av KLM och samtidigt accepterat vissa villkor som rör den tjänsten. Tydligen anser KLM att du brutit mot villkoren på ett sådant sätt att resten av din resa är förverkad, du verkar inte ha övertygat många här om att KLM har gjort fel. Sådant kan hända även den bäste, tydligen även dig. Jag har ingen aning om huruvida du ljuger, därför vore det intressant att läsa motpartens beskrivning av händelseförloppet. Tror du att du och KLM uppfattade händelserna på samma sätt? Tror du att KLM ljuger? Jag tror, utan bevis, att du, utan uppsåt, kan ha missuppfattat vissa händelser lite. Sådant händer när man är drogad och i nya miljöer.

Det hela är väldigt enkelt, sköter man sig inte som kund så får man finna sig i att bli behandlad därefter. Kanske svårt att fatta, men kunden har faktiskt inte alls alltid rätt, du verkar vara ett lysande exempel på det.