Ja, här sitter man med pungen i brevlådan.
Bokade en resa för två till Thailand för nån månad sedan med Sas. Hittade en billig flygbiljett med SAS men hade tänkt lägga till ett par hundralappar för att flyga med favoriten KLM istället.
Men snäll som man är tänkte jag stödja SAS i den krisen som dom var i så valde att flyga med dom ändå.
Det skulle jag aldrig ha gjort. Otrevligare kundservice får man fan nog leta efter.
Försöker att avboka en del av biljetten. Vi flyger nämligen som sista bit bangkok - Phuket och på hemresan tänkte vi redan befinna oss i Bangkok så tänkte hoppa på där. Alltså skippa phuket - Bangkok delen. Det var inte att rekommendera för "då släpper vi inte ombord er på resten av resan".
Jag har gjort detta många gånger förr och mina föräldrar gjorde det senast för en månad sedan, utan några som helst problem.
Var tvungen att ringa två gånger eftersom den första typen jag snackade ett otroligt stort rövhål.
Den andra biterfittan var inte bättre hon.
Nu hoppas jag av hela mitt hjärta att flygbolaget går i graven med alla sina jävla bitterfittor.
har du varit med om flygbolag som jävlats?