Ursprungligen postat av Snapcount
Sen bokning (Ja idag, haft enormt mycket genom påsken och även veckorna före. Min semester börjar nu idag). Ringt hotellet ifråga, bara en "maskin" på även där (Bayern) på enbart Tyska, det hade jag inte väntat mig..
Den första natten är sen incheking, sen förväntar jag inga problem på resten av resan.
Det löser sig nog till slut.., men önskade bara ge en smula feedback på hotels.com. "Så här" var det inte tidigare. Blev en smula överraskad över den sämre (det är sant !) supporten..
(de önskar ju mina och andras slantar..)
Tack för ditt snabba intresse med svaret !
Hittar inte så mycket info i inläggen för att få en klar bild men, stod det att incheckning måste ske inom en viss tid?
Hur gick det?
Vi bokar i princip alla hotell genom Hotels.com (några enstaka på Booking, MrJet eller direkt). Vi har ofta checkat in sena kvällar eller efter midnatt utan problem.
Kan ju säga att vi garanterat fått bättre service där än direkt på hotellen. T.ex vid orkan i Florida, hade vi bokat hotell utan fri avbokning som vi inte kunde använda. Hotellet svarade inte alls. Hotells betalade tillbaka alla pengar utan minsta knot.
Senast hade vi två hotell som hade felaktig info och bilder på Hotels, Efter några mejl så gjorde vi på Hotels.coms inrådan reklamationer och de batalade ut 2000 resp. 1500:- som kompensation.
Hotels har ett förmånligt bonusprogram om man bor hyfsat regelbundet på hotell och mycket ofta bäst priser.
Inget är felfritt men vi är positivt överraskade hur bra det funkat och vilken bra service de haft.
Priserna är ju alltid totalt med det man eventuellt betalar i förskott, på plats eller båda, är det något som någon gång inte skulle ingå så anges det tydligt, har aldrig varit med om att det inte stämt.
Jag kan ju inte förstå det som skrivits i tråden, att man väljer att helt dissa och snacka ner ett företag som man bokat massor med och alltid varit nöjd med, för att det en gång blir ett fel.