Hotels.com fråga

#13 2024-08-24, 20:58
Longfingret
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ja, det har jag. Och jag kan intyga att det går att kommunicera med de genom mail (genom erfarenhet).
De har även en chat och telefon. Men jag rekommenderaralltid skriftlig kommunikation så att man har eventuella bevis vid behov.

prova igen då med din adress
#14 2024-08-25, 00:38
Lofiboy
Ursprungligen postat av Longfingret
Sorry sent svar, varit på jobb i Skåne,
Men i alla fulla fall, ni läser uppenbarligen inte frågan rätt, eller så ställer jag den fel ;-)
Min resa är i Vinter som jag bokat typ 51 nätter då skall dom finnas som framtida samlade nätter och "kan inte gå ut" right, tog en printscreen då jag hade 49 nätter bokade men nu finns inget av dom på min sida
https://ibb.co/0Xv94DL
https://ibb.co/tXRHVmh
Som jag sa nån bugg på deras sida, eller min sida, provat på 4 olika datorer , rensat cache mm men still inga "framtida samlade nätter" eftersom jag har 53 intjänade nätter misstänker jag Hotels börjar tröttna på mig och vill Ghosta mig,och Hotels. com är i princip omöjliga att ha at göra med kundsupport


Har du provat att logga in med en annan webbläsare?

Ring hotels imorgon.
0850252025
#15 2024-08-25, 01:27
starkZenap
Ursprungligen postat av Longfingret
Någon här som har ett konto på Hotels.com
och sparar/samlar nätter via hotellbokningar,och kan gå in och kika på ert konto om det är som jag upptäckt att alla samlade/bokade nätter är borta från min rewards sida, brukar ju stå typ 3 samlade och 17 framtida samlade nätter ,har runt 50 bokningar för vinterns resa, och normalt brukar dom synas men är nu totalt borta,står även boendeinformation ej tillgängligt på dom 2 nätter jag redan har och samma på redan inlösta.
Och ja jag har pratat med kundsupport som är skapligt svåra att hitta ett telefonnummer eller mailadress till, dom säger att allt ser bra ut enligt dom, har testat från 4 olika datorer, Privata laptopen,privata stationära,jobbdatorn och en kompis dator och loggat in men samma på alla,har svårt att se att det är hos mig det är fel,försöker även via Mobilappen och där kommer bara en vit ruta upp när jag går in på rewardssidan,har testa rensa cashen mm men inget hjälper
Känns som det är någon bugg i deras databas
Någon som har en idé vad som kan fela ?
Tack på förhand


Jag har svaret på din fråga, då jag hade samma problem för några månader sedan.
Tyvärr är du så otrevlig så jag håller det för mig själv!
#16 2024-09-16, 05:07
GormDenGamle
Ursprungligen postat av Longfingret
prova igen då med din adress


Hur gick det? Fick du svar/hjälp?