Ursprungligen postat av niljano
Hur är det att jobba? Är det så att om man råkar sitta och logga ett samtal för länge eller suttit för länge i ett samtal så knackar de en på ryggen att rappa på? Har de höga uppsatta mål? Är det någon auto-in tid överhuvudtaget, eller ringer det på exakt hela tiden?
Beror på vilket konto du sitter på.
På AZ fungerar det såhär:
Sitter du för länge i ett samtal och det är nya kunder på väg in så kommer de
skrika på dig (lite beroende på vilken person som håller avayan).
Det enda en telefonagent behöver göra är grundläggande felsökning samt att fylla i en template i ärendehateringssystemet. Om du efter fem minuter inte vet att du kan lösa problemet så är det bara att skicka iväg ärendet.
Efter varje samtal har du 2 minuter "After Call Work", vilket egentligen är till för att göra klart det sista i ärendet. Men om du klickar en gång på ACW knappen så förlängs det tills du själv trycker in dig i "Avail" igen.
Hur mycket det ringer varierar från dag till dag. Enda gångerna vi kan förutse hur mkt det ringer är efter patch-helger, då ringer det hela tiden.