Nu får jag väl skylla mig själv men jag kommer då aldrig mer åka med dom som en principsak.
Beställde för några månader sen en resa för ca 3400 kr allt va bra förutom att jag skrev fel.
Skrev att jag skulle åka från där jag skulle åka till och tvärtom. Direkt efter betalningen upptäckte jag idiotgrejen och ringde till deras kundtjänst.
Där fick jag bara prata med massa otrevliga människor som verkade läsa ur ett manus och är helt säker på att dom klickade av mig lite då och då för att få mig att ringa upp igen och ta hela proceduren igen och fördröja samtalet.
900 kr kostade dom samtalen mig och det vi kom fram till var att det skulle kosta mig 2700kr för att byta och jag hade 24 timmar på mig att betala annars skulle det kosta 3200.
Orkade inte med allt strul så jag köpte en ny resa och den kostade 2900kr ,va antingen det eller bara betala 3400 kr för en resa jag inte följde med på,tänkte sälja dom biljetterna men det kostade 1000 kr att byta namn så det va inte värt jobbet.
7200kr kostade min resa hade jag bara tryckt rätt hade den kostat 2900 kr
Visst va jag dum men va fan?