Om det VORE möjligt ja. Men ryanair råkar liksom vara ökänt för att vara fullkomligt OMÖJLIGA att få tag på....
"Vill du inte betala för ett telefonsamtal?
Ny bokning/allmänna frågor:
Om du vill göra en ny bokning, glöm inte att du kan göra det online på http://www.ryanair.com/. Om du vill ändra en bokning, lägga till bagage, sportutrustning, prioriterad ombordstigning, kan du göra allt detta på webben via Min bokning (endast innan online-incheckning görs). Om du har en fråga kan du leta bland våra vanliga frågor och svar.
Om du hellre vill tala med en representant, kan du ringa följande nummer:
0900 100 0550 – Engelsktalande – 4 SEK per minut
Samtal från mobiltelefoner och andra nätverk kan kosta mer.
Våra linjer är öppna mån-fre , 9:00 - 19:00 CET, Lör 10:00 – 17:00 CET i Diumenges 11:00 – 17:00 CET.
Prioriterad assistans:
Om du har problem med att använda webbplatsen eller behöver assistans när du bokar online och vill tala med en representant, kan du ringa följande nummer:
0900 100 0750 - Engelsktalande – 15 SEK per minut
Samtal från mobiltelefoner och andra nätverk kan kosta mer.
Våra linjer är öppna mån-fre, 08:00 – 20:00 CET, Lör 10:00 – 18:00 CET och Sön 10:00 – 17:00 CET
" http://www.ryanair.com/se/fragor/kontaktnummer
Du kan checka in 4 timmar innan flyget sa det ska nog ordna sig. Forstar paniken nar inte deras kundtjanst fungerar men det ar nog for det ar helg eller manga som ringer. Testa pa mandag.