Ursprungligen postat av elevator
Min flickvän har bokat biljetter för en resa imorgon, med SJ. Hon betalade med internetbank och betalningen går via paynova. I vanliga fall när man betalat med internetbank så slussas man tillbaka till sidan där bokningsnumret står, så att man kan lösa ut biljetten. I det här fallet sker inte detta, man kommer inte vidare. Hon får heller ingen bekräftelse på sin e-mail eller sin telefon med bokningsnumret, utan det enda som dyker upp är en bekräftelse från paynova med information om att en transaktion genomförts. Kort och gott ser det ut som att paynova drar pengar, men sedan kommer det inget bokningsnummer. Vad är detta för klåpare?
Hej!
Jag sitter här med EXAKT samma problem.
tänkte starta en tråd och såg denna.
jag vann en auktion för ca 1h sedan. GBG-sthlm x2000.
betalade med intenetbanken (paynova) och kommer inte tillbaka till SJ sidan där man får kvitto och bokningsnummer.
jag har suttit och uppdaterat min mail men inte ett mail från SJ eller något kvitto med boknummer.
Ingen svarar på kuntjänst nu och
tåget åker kl 06.00 om 4.5h alltså.
sj-s butik inne i centralen i gbg öppnar 07.00.
Vafan ska jag göra?
Jag har betalat men inte fått boknummer.
Jag försökte tom att betala 2ggr (24kr) för att få kvitto och boknummer men jag länkas till en sida som säger att biljetten är betald eller inte finns i "obetald listan".
Jag vann auktionen med 24kr.
ny biljett på sj.hemsida kostar 675kr.
Måste med tåget då det är flyg som ska ska passat i sthlm kl 10.00.
får jag tillbaks pengarna om jag köper en ny biljett från hemsidan?
det finns nämligen inga auktioner kvar på någon avgång som jag hinner med på tradera.