Försöker checka in online till flyg som går från Oslo (Rygge) till Barcelona T2 den 11e Augusti, och tillbaks den 15e Augusti.
Jag har fått ett bekräftelsemail med bokningsnr och skriver in detta under alternativ 2, men det enda som dyker upp är:
"De uppgifter som du angett för att hämta din bokning stämmer inte överens med uppgifterna i vårt system.
Kontrollera att informationen är korrekt och försök igen.
Vänligen märk:
om du har bokat genom en tredjepartssida ska du kontakta dem för att validera din säkerhetsinformation."
Jag försökte tidigare i veckan och fick samma fel, tänkte då att det kanske berodde på att det är mer än 15 dgr kvar tills returresan. Men idag är det ju 15 dagar tills den 15:e Augusti.
Vad FAN är det för fel?! Finns ju ingen kundtjänst heller. Känner mig så jävla blottad. Vad fan ska man göra?
Alternativ: Vad är det för nummer man ska fylla i under alternativ 1 "Kredit/debet/ELV-nummer (endast fyra siffror)". Vilka jävla fyra siffror då? De 4a första, 4 sista?
Onlineincheckningen har aldrig krånglat förut.
EDIT:
Galet att det alltid löser sig precis när man dunkat in en tråd här. Ändrade till engelska på sidan och då stod det minsann "4 last digits". Det fungerade med detta, men inte med min mail och resorter. Vilket är SJUKT, för jag vet att det är rätt. Gött att det löste sig iaf.