Ursprungligen postat av classof82
Samt så hittar jag ingen kontaktinfo till någon kundtjänst.
Grattis till att anlita Ryanair. Du förtjänar nästan alla problem. Jag skulle aldrig boka med dom och med tanke på att du ska ha en nyfödd med fattar jag inte hur du tänker.
de är ju liksom inte kända för att lösa problem gratis, eller hur?! Du har hamnat mitt inne i deras "affärsmodell" och hur du än gör kommer det att kosta dig mycket pengar.
Från sajten:
"Vill du inte betala för ett telefonsamtal?
Ny bokning/allmänna frågor:
Om du vill göra en ny bokning, glöm inte att du kan göra det online på
http://www.ryanair.com/. Om du vill ändra en bokning, lägga till bagage, sportutrustning, prioriterad ombordstigning, kan du göra allt detta på webben via Min bokning (endast innan online-incheckning görs). Om du har en fråga kan du leta bland våra vanliga frågor och svar.
Om du hellre vill tala med en representant, kan du ringa följande nummer:
0900 100 0550 – Engelsktalande – 4 SEK per minut
Samtal från mobiltelefoner och andra nätverk kan kosta mer.
Våra linjer är öppna mån-fre , 9:00 - 18:00 CET, Lör 10:00 – 17:00 CET i Diumenges 11:00 – 17:00 CET.
Prioriterad assistans:
Om du har problem med att använda webbplatsen eller behöver assistans när du bokar online och vill tala med en representant, kan du ringa följande nummer:
0900 100 0750 - Engelsktalande – 15 SEK per minut
Samtal från mobiltelefoner och andra nätverk kan kosta mer.
Våra linjer är öppna mån-fre, 08:00 – 19:00 CET, Lör 10:00 – 18:00 CET och Sön 10:00 – 17:00 CET. Observera att din telefonoperatör kan ta ut extra avgifter. Kontakta din operatör för information om deras taxor, något som vi dessvärre inte kan påverka. Om du tidigare har ringt betalnumret och har problem med din telefonfaktura kan du ringa till en extern kundtjänst (0850 522068). Denna kundtjänst kan ENDAST besvara frågor rörande din telefonfaktura."