Ursprungligen postat av Neksnor
Om kund nekas på grund av tjänsteleverantörens fel eller misstag så ska kunden givetvis hållas skadelös i den mån det är möjligt, samt gärna gullas lite extra med. Jag har hört exempel på att KLM gör det.
Om kund nekas på grund av att kunden medvetet bryter mot reglerna så kan kunden dra åt helvete, fast man bör kanske formulera det lite snyggare. Jag har läst ett exempel på att KLM gör det.
Blir ju väldigt smidigt om det sprider sig att man kan strunta i hela regelverket och ändå få komma med nästa flyg.
Att det är jävligt surt för dig kan jag bara beklaga.
För övrigt skulle det vara intressant att läsa kabinpersonalens version av händelsen (vilket inte betyder att jag tror att du ljuger).
Gullas? Det handlar väl förfan inte om det. Väljer man att avvisa en kund oavsett orsak, då ska kunden få tillbaka de pengar han betalat för varan eller tjänsten, om man nu anser sig vara ett seriöst företag.
Du vill läsa kabinpersonalens version, visst, tror du att jag ljuger eller. Jobbar du för klm?
Är du någon sorts spin-doktor?
Läs jävligt noga nu, så att du fattar. Jag har köpt en flygresa med klm. Klm förvägrade mig att utnyttja den tjänsten. Oavsett orsak ska jag ha mina pengar tillbaka. Nu kommer aldrig det att hända, då den haschrökande personalen på klm skiter i mig. Bara holländarna får sina jävla joints, så är de nöjda. Holland borde sparkas ut ur EU då det är ett jävla knarkarnäste som bara ställer till med problem.
Om jag hade varit en neger, vad hade svaret blivit då, din jävla PK-nisse.