Har varit hyfsat nöjd med dem förut med tanke på lågpris etc, men nu får det vara. Detta var sista gången, jag kommer hädanefter pröjsa för ett premium brand.
Flighten från Sthlm till Gatwick skulle så vitt jag kunde se bli med dreamlinern, (lite kul tyckte jag fast jag egentligen skiter i det), men det var nån gammal liten jäwla maskin sen tiden då Branting dog vi fick.
Sedan var incheckningskön lång och rörde sig i snigelfart för att de har ett par ensamma lärlingar vid disken plus ett par tomma gluggar där det kunde suttit personal. Därefter blev flyget allt mer försenat från den ursprungliga timmen sent som vi fick veta då vi redan stod i kön.
Slutade med en och en halv timme. Vid Gatwick kom våra väskor på bandet efter en timmes väntan och resan hemifrån till hotellet i London blev en lång påfrestande upplevelse som egentligen förstörde en hyfsad semesterdag/resdag vi kunde ha haft om vi bara pröjsat för ett riktigt flygbolag i stället.
Det stod en tjej från Norwegian i korridoren på Arlanda och ville kränga något jäwla kort eller poäng eller vad fan det nu var. Jag efterlyste kompensationscheckar till baren eller något som kunde lindra mitt dåliga humör, men då såg hon ut som en fågelholk i ansiktet.
Detta är väl flygets motsvarighet till Fågelviksgruppen inom taxi?