Fick precis ett mail..
Kjære SAS-kunde,
SAS har i dag mandag 12. november, lagt fram en plan som skal skape et fremtidsrettet SAS. Planen er omfattende og innebærer blant annet reduksjon av våre kostnader og salg av eiendeler – noe som er nødvendig for å møte fremtiden i en bransje med store endringer.
I media har det den senere tid vært spekulasjoner om SAS vil selge EuroBonus, det er derfor viktig å presisere at EuroBonus er en del av SAS sitt tilbud til sine lojale kunder og en integrert del av vår virksomhet. Det er det i dag og det vil det være i fremtiden, og vi ser derfor frem til å fortsette å utvikle programmet i samarbeid med våre partnere til glede for alle våre kunder.
For deg som kunde og reisende vil ikke planen vi i dag har lagt frem føre til forandringer – vi flyr fortsatt til de samme destinasjonene med den standarden og service du er vant med hos SAS. På samme måte vil vi fortsette å utvikle produkter som er enkle å bruke og som gjør reisen lettere, og vår flyflåte vil fortsatt fornyes slik at ved utgangen av 2014 vil hele SAS' flåte være Next Generation.
I tillegg skal vi i fremtiden også bygge videre på SAS sine allerede kjente og sterke egenskaper:
• KONKURRANSEDYKTIGE PRISER: SAS er Skandinavias største tilbyder av billigbilletter til mange ulike destinasjoner
• INKLUDERT I REISEN: Når du flyr med SAS får du alltid inkludert i din reise gratis bagasje (1 kolli 23 kg), kaffe/te, avis, setevalg og frokost før kl 0900 (Norge, Sverige, Danmark)
• PUNKTLIGHET: SAS har en punktlighet i verdensklasse, som stadig har sterkt fokus.
• SERVICE: Vi har 27 millioner kunder årlig med en all time high kundetilfredshet, som vi skal fortsette å øke.
• FREKVENS OG DESTINASJONER: SAS vil fortsatt ha de fleste avgangene, de beste transfermulighetene og fly til flere destinasjoner i verden enn noe annet flyselskap i Skandinavia.
Vi er klare til å foreta de endringene som må til for at vi også i fremtiden skal gi deg det beste tilbudet, og vi ser fram til å ønske deg velkommen om bord ved neste anledning.
Takk for at du velger SAS.
Med vennlig hilsen
Eivind Roald
Konserndirektør Sales & Marketing